دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت Full HD

  • ۰
  • ۰

سریال دکستر (Dexter) نام یک مجموعه تلویزیونی درام ساخته شده توسط شبکه شوتایم است. این مجموعه براساس رمان دکستر رؤیای تاریک بین اثر جف لیندزی ساخته و در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در قالب هشت فصل از این شبکه پخش شده‌است. نویسنده تلویزیونی آن جمیز منوس جونیور برنده جایزه امی است. داستان مجموعه دربارهٔ آدم‌کشی زنجیره‌ای به نام دکستر مورگان است که برای بخش جنایی پلیس میامی به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون کار می‌کند.

ژانر سریال : جنایی، درام، هیجان انگیز

امتیاز سریال : ۸٫۸/۱۰ – ۵۱۷,۴۱۷ رای

رده سنی : PG-17

کارگردان : James Manos Jr

نویسندگان : Jeff Lindsay, James Manos Jr, Scott Buck

بازیگران : Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, David Zayas

محصول کشور : ایالات متحده آمریکا

تاریخ انتشار : October 1, 2006

تعداد فصل : ۸ – ۹۶ قسمت

زمان هر قسمت : ۵۳ دقیقه

زبان سریال : انگلیسی

IMDB , Wiki , Youtube

خلاصه داستان : داستان سریال دکستر، درباره مردی عجیب به نام «دکستر» است که برخلاف ظاهر مهربان و آرامش، باطنی ترسناک و وحشی دارد که همه را به لرزه در می اندازد. او در اداره پلیس مشغول به کار است و در کنار آن نیز، شب ها به قتل های زنجیره ای می پردازد و با این کار، آرامش خاطر بدست می آورد. این سریال داستان زندگی این قاتل حرفه ای را روایت میکند که تماشایی است.

داستان

هر فصل از مجموعه تلویزیونی دکستر مشتمل بر داستانی که برای دکستر مورگان، تحلیلگر آثار خون پلیس جنایی ناحیه شهری میامی، که در خفا یک قاتل زنجیره‌ای است، اتفاق می‌افتد. دکستر که زندگی دوگانه و چهره محبوبی بین دوستان، همکاران و بستگان خود دارد،

در پی ضربه روحی ناشی از قتل فجیع مادرش در دوران خردسالی، نیازی و اعتیادی به قتل دیگران پیدا کرده است. هری مورگان، افسر پلیس جنایی و پدرخوانده دکستر که از کودکی متوجه مشکل روحی وی شده‌است سعی کرده‌است که تحت تعالیم خود، دکستر را به گونه‌ای پرورش دهد که نیاز روحی خود به قتل را متوجه مجرمین گریخته از چنگ قانون سازد.

هری به او کدی را آموزش می‌دهد که بر اساس آن دکستر افرادی را که شایسته مرگ هستند پیدا می‌کند و آن‌ها را به سزای اعمالشان می‌رساند.

دکستر روش خاصی را برای زندگی خود برگزیده و هم‌زمان با تعقیب و شکار قاتلین با مراسمی خاص، به وسیلهٔ تظاهر چهره مقبولی را از خود در بین نزدیکان خود به نمایش گذاشته است. اما زندگی دوگانه وی چالش‌هایی را برای او ایجاد می‌کند که دستمایه فصول متعدد این مجموعه تلویزیونی شده‌است.

دانلود سریال Better Call Saul دوبله فارسی

 

دانلود سریال افسانه دونگی

 

دانلود Dexter سریال دکستر

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • mehdi mohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی