دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت Full HD

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم تپلی و من با لینک مستقیم و کیفیت HD

دانلود رایگان فیلم تپلی و من

دانلود رایگان فیلم تپلی و من با کیفیت HD

ژانر : سینمایی

ساخت : ایران

موضوع : اجتماعی

 کارگردان : حسین قناعت

زبان : فارسی

سال تولید : ۱۳۹۷

سال اکران در سینما  : ۲ مرداد ۱۳۹۸

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران

دانلود در ادامه مطلب …

بازیگران فیلم

حسن معجونی، میترا حجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصرنصیر و …

تصاویر

دانلود فیلم تپلی و من با کیفیت عالی , دانلود فیلم تپلی و من

دانلود رایگان فیلم تپلی و من

دانلود فیلم ایرانی تپلی و من با حضور حسن معجونی و نادر سلیمانی

دانلود فیلم تپلی و من با حضور یوسف تیموری و سیروس گرجستانی

دانلود رایگان فیلم تپلی و من

دانلود فیلم ایرانی با کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ و ۴۸۰

خلاصه فیلم

فیلم تپلی و من،زندگی رامین، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ی تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست و …

فیلمی به کارگردانی حسین قناعت محصول سال ۱۳۹۷ است.

 لینک دانلود فیلم تپلی و من بعد از اتمام اکران و پخش اضافه خواهد شد

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی