دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت Full HD

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من

ژانر : سینمایی

ساخت : ایران

موضوع : اجتماعی

کارگردان : رسول صدرعاملی

زبان : فارسی

سال تولید : ۱۳۹۷

تاریخ اکران : ۱۰ مهر ۱۳۹۸

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران

دانلود در ادامه مطلب …

بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من

ویشکا آسایش , شقایق فراهانی , پدرام شریفی , سها نیاستی , بابک حمیدیان , افشین هاشمی , مریم پویانی , نیلوفر خوش خلق , شیوا خسرومهر , علیرضا استادی , علی مصفا , فرشته ارسطویی و …

تصاویر

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من

خلاصه فیلم

فیلم سال دوم دانشکده من،مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند.

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من

فیلم سال دوم دانشکده من فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۹۷ است.

 لینک دانلود پس از اکران در سینما و پخش در شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی